top of page

Ejendommen & praktisk info

På denne side kan du finde information om ejendommen, herunder detaljer om vores fælleslokaler, Beboernet, Nabohjælp, samt andre relevante oplysninger og tilbud.

Alle beboere får to ens nøgler der kan benyttes til: Redskabsrum, vaskeri, cykelrum, kælderrum samt lågerne ved Tomsvej og Skansebakken. Lågen mod Tomsvej står ulåst. Mistet nøgle kan rekvireres for 300 kr. hos formanden.

Beckmann logo
norva24 logo
Nabohjælp logo

Rabat på maling

Ejerforeningen tilbyder 10% rabat hos Beckmann Farvehandel med et rabatkort, som kan lånes i nr. 12.  Desuden har vi også en rabataftale med Flügger Farver, hvor beboer kan få 15% rabat ved at oplyse kontonummeret 646069.

Der er en aftale med Norva24 om at suge og spule vores vej- og overflade- brønde en gang årligt, formentlig i uge 44.
Aftalen er, at vi får besked om datoen en uge før, så vi kan give beboerne besked.

Nabohjælp

Ejerforeningen har indkøbt og opsat skilte, så det er tydeligt, at vi passer på hinanden.
Tilmelding kan ske på www.nabohjælp.dk eller på app'en "Nabohjælp".

Fællesarealerne

Her finder du informationer vedrørende fællesområderne:

Festlokale

Lokalet kan lejes, hvornår du end ønsker det. Du kan se i kalenderen på opslagstavlen i forgangen, om lokalet er ledigt.
Prisen er 200 kr. for at leje et døgn og 400 kr. for at leje en weekend.
Henvendelse sker til den i bestyrelsen, der er ansvarlig for udlejning.
Der er en speciel nøgle til festlokale og toilet.
Lokalet har eget køkken med komfur, køle- og fryseskab og opvaskemaskine, samt bestik, service, borde og stole til max 40 personer.

Festlokalet ligger for enden af vejen til venstre i nr. 129.

Cykelskure

Vi har fire åbne og fire aflåste cykelskure.

Opbevaring af dæk

Det er muligt at få opbevaret sommer-/ vinterdæk i et aflåst rum ved affaldscontainerne.

For adgang bedes du kontakte bestyrelsen.

Vaskeri

Vaskemaskinerne og tørretumblere koster henholdsvis 15 kr. og 6 kr./10 minutter på nr. 7, mens nr. 6 (en nyere maskine) koster 10 kr./10 minutter. Betaling sker via Miele betalingskort, administreret af foreningens administrator. Husk at overholde doseringsvejledningen for at undgå skader på maskinerne. Vaskemaskinerne er miljøvenlige, og antallet af skyl bestemmes af tøjtypen – lette tøjtyper som undertøj kræver ikke fuld skyl, mens tunge uldne håndklæder eller sengetøj kræver en ekstra skylning.

Vaskeriet ligger for enden af vejen til venstre i nr. 129.

Fælles opbevaring

Under blokken med nr. 25 - 27 - 29 er der tre kælderrum til opbevaring, samt et bordtennislokale.
Der er ca. 2 m² gulvareal til rådighed pr. bolig.
Opbevaring er på eget ansvar.

Techem

Følg med i dit forbrug

Det er firmaet Techem, der står for at aflæse vores forbrug. Når man er blevet registreret som bruger hos Techem, får man mulighed for at følge sit forbrug.
For at få adgang til Techem Beboer App skal du have en invitation fra din udlejer eller ejendomsadministrator. Invitationen kan du få på e-mail eller på papir.
Gå ind på app.techem.dk
1. Klik på "Opret bruger".
2. Du vil så få 3 valgmuligheder: Opret bruger med Facebook, Apple ID eller e-mail.
3. Efter du har oprettet en bruger, kan du downloade app'en på din telefon eller tablet.
Log ind med det brugernavn og password du oprettede i trin 2.
Efterfølgende får du en mail, når der er opgørelser.
Ved problemer kan du kontakte Techem (info@techem.dk) eller vores administrator hos CEJ (dhl@cej.dk).

Beboernet

Beboernet

Ejerne har adgang til BeboerNet hos CEJ, vores administrationsselskab.
På Beboernet findes mange af de oplysninger (som også findes på denne hjemmeside), nemlig Vedtægt, årsrapport, kontakt oplysninger og andre relevante oplysninger om foreningen.
Alle ejere har fået tilsendt et brugernavn og kodeord som bruges ved første adgang, senere logges der ind med NemID.
Har man problemer med at logge på, kan man skrive til mitcej@cej.dk eller kontakte vores administrator Dorte Lind dhl@cej.dk

Du kan logge ind her.

CEJ
Hjertestarter
Hjertestarter
Hjertestarter
Hjertestarter

Hjertestarter

Vi har i bebyggelsens fået vores egen hjertestarter fra firmaet Cardiocare.


Hjertestarteren hænger på væggen ved siden af oversigtskortet ved den midterste parkeringsplads.

 

De nærmeste øvrige hjertestartere der også er tilgængelige døgnet rundt findes her:

Fredskovhellet 1A

MENY

Hjertestarteren er placeret til højre for indgangen.

Skansevej 113

Kirkegården ved kapellet.

Hjertestarteren er placeret vest for trappen

Affald

Afhentning af affald

Restaffald og Madaffald

  • Tirsdag i ulige uger.

Flasker

  • Mandag i lige uger.

Plast og Metal

  • Cirka én gang om måneden.

Papir og Pap

  • Mandag i lige uger.

Storskrald

  • Datoer for afhentning af farligtaffald og storskrald:

    • 6. januar
    • 24. marts
    • 16. juni

    • 6. oktober
  • Affald må afleveres ugen før.

  • Husk at placere det som anvist og pakke det ind i gennemsigtige plastposer.

  • Kemikalier og byggeaffald hentes ikke; det skal afleveres på genbrugsstationen.

  • Har du spørgsmål, kan du læse det hæfte, kommunen har leveret til alle husstande, eller tjekke Hillerød Forsynings hjemmeside.

Haveaffald

  • Datoer for haveaffaldsafhentning:

    • 14. april
    • 13. oktober
Affaldssortering
Fællesudgifter

Fællesudgifter, varme, vand, el.

Fællesudgifterne er driften af hele ejendommen.

”Fællesudgiften for en ejerlejlighed betales til ejerforeningen og indeholder alle omkostninger, der følger af bestyrelsens eller generalforsamlingens gyldige beslutninger. Det kan fx være udgifter til grunden, vedligeholdelse og rengøring af fællesarealer, vej- og kloakbidrag, forsikringspræmier til ejendomsforsikringen og udgifter til administration. Kort sagt alle omkostninger, der vedrører grunden, den fælles del af bygningen, fælles indretninger og fælles serviceordninger”.

Vi betaler fællesudgifter månedsvis efter fordelingstal. Det vil sige i forhold til boligens størrelse.
Til generalforsamlingen aftales det kommende års fællesudgifter.

Varme, vand og el opkræves a conto efter eget forbrug.

Varmeforbruget aflæses, udefra, en gang årligt af firmaet Techem.
Elforbruget aflæses ultimo december måned af beboerne selv.
Vandafgift afregnes efter, hvor mange personer den enkelte husstand består af.

Den "lokale selvangivelse" udfyldes med elforbruget og antal "hoveder", og afleveres til bestyrelsen, i postkassen Ved Skansebakken 129, i første halvdel af januar måned.

A conto betalingerne kan ved henvendelse af administrator reguleres i forhold til det faktiske forbrug.​

Kontakt Ejerforeningen

Hvis du har spørgsmål til ejerforeningen, er du velkommen til at sende en mail via kontaktformularen.

Eller se foreningens kontaktpersoner ved at klikke på kontakter herunder.

Kontaktformular

Ved Skansebakken 129, 3400 Hillerød

Tak for din besked vi vender tilbage hurtigst muligt!

bottom of page